مهریه کم!
تسنیم
درباره وبلاگ
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:35 :: نويسنده : سید محمد حسین

مهریه کم !

قضیه از این قراره که دختر خانمی از کارشناس برنامه به سمت خدا  در باره مهریه کم سوال می کنه:

من دختری 19 ساله هستم، می خواهم ازدواج کنم اما خواستگاران من همه پیشنهاد مهریه کم می‌دهند، من هم سر دو راهی قرارگرفته‌ام لطفا مرا راهنمایی کنید. حضور خانم دکتر نیلچی‌زاده در برنامه به سمت خدا و جواب این سوال

پاسخ خانم دکتر رو حتما گوش کنید خیلی جالبه

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نجمی
ساعت19:28---25 شهريور 1392
سلام ولادت امام رضا رو تبریک میگم بهتون



بخاطر آوردی داداش؟؟؟

molayeeshg
پاسخ:اره عرض اردات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 3053
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

وصیت شهدا

ساعت فلش مذهبی